Съвременни тенденции за интериорни и екстериорни решения на търговски обекти


Съвременни тенденции за интериорни и екстериорни решения на търговски обекти

Цел на конкурса:

Идейни проекти за изграждане на търговски био бранд КООП чрез обекти/щандове за био и здравословни храни:

Вариант 1.  Самостоятелен търговски обект БИО КООП, част от търговска верига КООП, с площ от 50 до 100 кв. м. и прилежащ терен с обособени кътове в голям град или малко населено място

Вариант 2.  Щанд БИО КООП с площ 10-15 кв. м. в магазин от търговска верига КООП или голям търговски център

Забележка: За целите на конкурса терминът БИО е използван в по-широкото му значение на здравословни, екологично чисти, без консерванти и оцветители, приготвени на място или храни от местни производители

ЗАДАНИЕ:
Философия на търговския обект и био бранда КООП

Целта е изграждане на самостоятелна мрежа от лесно разпознаваеми обекти с бранд БИО КООП, която предлага био и здравословни стоки на достъпни и справедливи цени и е част от търговска верига КООП или представя веригата със свои щандове в големи търговски центрове.

В този аспект магазините БИО КООП работят в съответствие с приетите и признати на световно ниво кооперативни принципи и ценности като взаимопомощ, социална отговорност, справедливост, солидарност, грижа за другите, и продължават традициите в кооперативната търговия да бъдат място за провеждане на множество инициативи и център за социални контакти и срещи, особено в по-малките населени места. Това предполага в магазина и/или неговото околно пространство да има обособени кътове, в които се предлагат допълнителни услуги на клиентите, като например: детски кът, място за приготвяне на свежи салати и напитки, малък цех за производство на хляб, закуски, сладкарски изделия или бира, кухня за възрастни хора и др.

Обектът е предназначен да предоставя услуги на член-кооператори и клиенти, чиито интереси и предпочитания са насочени към здравословния начин на живот и хранене. Работещите в обекта продавач-консултанти предоставят надеждна и актуална информация за предлаганите в магазина стоки и храни, здравословното хранене, подходящи, лесни и бързи за изпълнение рецепти за домакинствата и потребителите. В обекта могат да се организират консултации с диетолози и други специалисти по здравословно хранене.

Предимство при изграждането на обектите ще бъде използването на естествени материали с подчертано отношение към природата и опазването на околната среда, които създават подходяща атмосфера и акценти, популяризиращи марката КООП и био бранда.

    Целеви групи на потребителите:

  •         Член-кооператори и клиенти, които подкрепят кооперативните принципи и ценности и предпочитат стоките с марката КООП от български и европейски производители, които са с гарантирано качество и справедливи цени.

  •         Млади хора с активен начин на живот.

  •         Семейства с деца до 18 години.

  •         Потребители, които вярват, че качеството на храната, която консумират, влияе върху здравето им и търсят свежи местни храни, без консерванти и подобрители и/или храни с гарантирано качество и произход.

  •         Мъже и жени, които трябва да спазват определен хранителен режим.

    Базов асортимент на търговския обект

  •         Здравословни и био продукти

  •         Диетични, диабетични и безглутенови храни

  •         Пресни плодове и зеленчуци

  •         Пресни салати и храни, произведени на място в обекта

  •         Кооперативен хляб, закуски, сладкарски изделия, бира и др., произведени на място или от кооперативна организация в региона

  •         Натурална био козметика, масла и екстракти от етерично-маслени култури, в т.ч. от кооперативни производители

  •         Други здравословни продукти с марката КООП.

    Параметри на търговския обект/щанд

  •         Приложени чертежи на съществуващи търговски обекти от верига КООП

  •         Екстериорните и интериорни решения за щанд от бранда БИО КООП с площ 10-15 кв. м. са по предложение на участниците в конкурса

    Обособени кътове в или около търговския обект:

  •         Кът за деца;

  •         Място за приготвяне на свежи салати и напитки (фреш, кафе, чай и др.);

  •         Малък цех (обособена точка) за производство на място на хляб, закуски, сладкарски изделия, бира или други, тип домашно приготвени храни. Тези цехове (точки) могат да се използват и за организиране на кулинарни курсове, състезания и други инициативи за популяризиране на предлаганите в обекта стоки с марката КООП и предоставяне на допълнителни социални услуги;

  •         Кът за родители с библиотека на здравословна тематика, в който могат да се  канят лектори (диетолози, специалисти по здравословно хранене, терапевти и лекари), които да изнасят безплатни лекции по актуални въпроси, свързани със здравословното хранене и начин на живот;

  •         Кухня за възрастни хора и хора в затруднено социално положение;

  •         Други предложения по идея на участника в конкурса.

Изходни материали - тук.

Снимков материал - тук.

График


 
  • 20.02.2018

    Обявяване на конкурса


     
  • До 1.03.2018

    Популяризиране на конкурса сред потенциални участници и партньори

     
  • До 14.06.2018

    Набиране на проекти в конкурса

     
  • От 16.06.2018 до 25.06.2018

    Журиране

     
  • 12.07.2018

    Изложба и награждаване на отличените проекти в Sofia Event Center

     
  •  

Награден фонд


Първа награда "Съвременни тенденции за интериорни и екстериорни решения на търговски обекти"
1000 лева

Втора награда "Съвременни тенденции за интериорни и екстериорни решения на търговски обекти"
500 лева

Лятна или зимна ваканция за двама в кооперативен хотелски комплекс, собственост на Централен кооперивен съюз - България

Клиентска карта за пазаруване с отстъпка в магазините от търговска верига КООП

Включване в стажантска програма

запиши се за участие

Кандидатурите в конкурса се подават на email:

submissions@thecityacademyawards.bg чрез dox.bg или друг файл организатор сайт.


Изисквания за оформление на кандидатурите:

ЗА АРХИТЕКТИ:
Две табла, представящи проекта (колаж, съдържащ визуализации, текст и др.) Формат А2 (420 x 594мм), файл PDF или tiff, CMYK, 300 dpi (принт файлове, с които ще участвате на изложбата).
Tекст, описващ проекта, от 300 до 500 думи.
Три визуализации от проекта, 72 dpi за публикация на сайта/facebook.
Ваша  портретна снимка (ще се използва за визитката ви на изложбата).
Кратка информация за автора: университет, месторабота и др. (кратко резюме).
Моля, изпратете всички файлове в zip формат, наименуван с вашето „име_презиме“ . Отделни файлове ще бъдат автоматично дисквалифицирани. Кандидатури неотговарящи на горните изисквания, няма да бъдат разглеждани.

Краен срок за регистрация и изпращане на проект – 14.06.2018 г.

Участието е безплатно.